Pozor na špatné SEO, optimalizace pro vyhledávače pod dozorem
Většina z nás už někdy zažila špatnou zkušenost ze služby, která nesplnila očekávání. Často přitom šlo těmto situacím předejít, jen bylo nutné mít správné informace nebo vědět, na co si dát pozor. U našich služeb máte jednu zásadní jistotu - platíte pouze za skutečný výkon. To znamená, že jsme na jedné lodi – váš úspěch je zároveň i naším. A právě proto děláme maximum pro to, aby služba fungovala tak, jak má.
Naše SEO služby jsou výkonem přímo navázány na odměnu. Pokud cokoliv uděláme hůř, připravíme se o část odměny. Proto máme motivaci dělat vše co nejlépe.

Nejčastější chyby při sjednávání SEO spolupráce
- Není znám rozsah prací.
- Není žádná garance.
- Nikdo nekontroluje provedení služeb.
- Platíte paušál bez ohledu na výkon služby.
- Cena služeb je tak vysoká, že návratnost je v nedohlednu.
- Váš SEO specialista chce za hodinu práce příliš mnoho, třeba i několik tisíc korun.
Pouze správné investice vás posunují vpřed. Není však snadné je poznat, když oboru zcela nerozumíte. Držte se ale jednoduše selského rozumu. Každá investice má mít nějakou návratnost a mělo by být jasné, jaká práce a nebo jaký výsledek je předmětem dohody.
S námi vedle určitě nešlápnete!Kontaktujte nás a zajistěte si funkční optimalizaci s měřitelnými výsledky a návratností investice.
Neplaťte jen za SEO, chtějte výsledek – analytics je základ
Přibližně 70% zákazníků, kteří nás osloví, už mají nějaké SEO na e-shopu realizováno. Problém je v tom, že nejsou spokojeni s výsledkem. To jen potvrzuje, že každý dělá SEO jinak a jiný je i následný výkon. Proto je potřeba uvědomit si, co si vlastně chcete koupit. Většina firem vám nastaví nějaký paušál a ten následně zákazník platí. Jen málokdo ale nějakým způsobem definuje rozsah prací, co se vlastně za jakou cenu udělá a jaký to bude mít dopad.
I když to pro některé internetové prodejce bude vypadat úsměvně, přibližně asi 40 % e-shopů vůbec neví, odkud jim zákazníci chodí, nesledují analytics a vůbec netuší, co se na e-shopu děje. SEO berou jako nějaké nutné zlo, které je potřeba zaplatit, aby se něco prodalo, ale už nezkoumají, jestli se dělá dobře. Sledují pouze počet objednávek a pokud klesá, myslí si, že jejich pokles dokážou stagnovat dalšími penězi, které se do e-shopu zase investují. Samozřejmě to takto nefunguje a jen těžko se dá tímto způsobem proinvestovat k prosperitě.Platíte za SEO? Kontaktujte nás a zjistěte, co za své peníze skutečně dostáváte.
